کیانی: بهتر از حریف بازی کردیم/چرا تماشاگران ما را پایین و برای پرسپولس را روی طبقه بالا قرار دادند؟ / پرسپولیس در بازی‌های بعدی امتیاز از دست می‌دهد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در دیدار امشب (جمعه) بهتر از پرسپولیس بازی کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم که این اتفاق رخ نداد. پرسپولیس هیچ موقعیتی نداشت و می‌توانستیم برنده بازی شویم که نشد. تمام زورمان را زدیم، اما به مساوی رضایت دادیم.

او افزود: اتفاقاتی که برای هواداران ما رخ داد، ناراحت کننده است و امیدواریم دیگر این اتفاقات در فوتبال ایران رخ ندهد. طرفداران خانواده دارند و اگر سنگی پرتاب شود و اتفاق بدی بیفند، چه کسی پاسخگو است؟ یزدانی از روی تعصب این حرف را زده است، اما امیدوارم در هیچ ورزشگاهی این اتفاقات رخ نداد و از فوتبال لذت ببرند.

کیانی ادامه داد: چرا تماشاگران ما را پایین و تماشاگران پرسپولس را روی طبقه بالا قرار دادند؟ فدراسیون باید چاره‌ای بیاندیشد، زیرا این اتفاقات ناراحت کننده و مشخص است  روی سر آن‌ها سنگ می‌اندازند. باید یک برنامه ریزی دقیق شود. این درگیری‌ها از قبل وجود داشته است.

هافبک سپاهان در مورد فحاشی به قلعه نویی خاطرنشان کرد: این مسائل به هیچ وجه خوب نیست و ناراحت کننده است. قلعه نویی پرافتخارترین مربی ایران است و برای فوتبال کشور زحمت کشیده و باید احترامات حفظ شود. شعار‌ها به قلعه نویی درست نیست و او مرد بزرگی است. باید احترام مربیان حفظ شود و چون قلعه نویی افتخارات زیادی دارد، علیه او صحبت‌هایی می‌کنند.  

وی در خصوص اختلافش با زنوزی، مالک تراکتور خاطرنشان کرد: بازیکن سپاهان هستم و درباره زنوزی صحبت نمی‌کنم. موقع صحبت کردن درباره زنوزی و تراکتور نیست و احترام همه را نگه می‌دارم. لیاقت هواداران تراکتورسازی بالا است و آن‌ها تعصب زیادی روی تیم شان دارند.   در ۳ بازی بعدی ۱۰۰ درصد تلاش می‌کنیم و انشالله قهرمان می‌شویم. انشالله پرسپولیس در بازی‌های  بعدی امتیاز از دست می‌دهد و مقابل استقلال خوزستان جشن قهرمانی را می‌گیریم.  

کیانی در پایان تصریح کرد: امیدوارم در بازی جام حذفی، هواداران تیم‌های خود را تشویق کنند و به پیروزی برسیم. به هیچ وجه صحبت‌هایی که درباره هوداران سپاهان انجام می‌دهند، درست نیست و عده‌ای به دنبال این هستند که کاسه و کوزه‌ها را بر سر هواداران ما بشکنند. فوتبال جذابیتش به هواداران است و بازی با پرسپولیس در نصف جهان خطرناک است اما امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد. فدراسیون باید برنامه ریزی درستی کند تا اتفاقات حاشیه ای رخ ندهد.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس صفر - سپاهان صفر/ زور پروفسور و ژنرال بهم نرسید / تقسیم امتیازات به سود رقبا

ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان مشخص شد

محرومان و مصدومان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان


انتهای پیام/

اظهارات مهدی کیانی درباره دیدار با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار